Erős Vár FC

Nagyító alatt: Bakonyi Pál

2018. szeptember 25. - ErosVarFC

Csapatunk egyik leggólerősebb játékosát, az idényben már két találatnál járó Bakonyi Palit ismerhetjük meg közelebbről.

evfc16.jpg

1. Melyek az első focival kapcsolatos élményeid?
Nem nagyon tudnék felidézni egy konkrét élményt, talán a 2002-es Vb pár meccse rémlik, valamint a 2003-as BL-t nyerő AC Milan Sevcsenkóval és Rivaldóval. Nézőként pedig egy Ajka-Felcsút meccsen voltam először, még kicsiként a család férfitagjaival, nagy élmény volt ez akkor nekem.

2. Mi a legszebb csapatunkkal kapcsolatos emléked?
Erre talán még nehezebb válaszolnom, sok szép élménnyel gazdagodtam. Alapulásunk utáni első edzéseink, melyek a maguk kaotikus módján rendkívül szórakoztatóak voltak, első meccsünk még két éve, ahol sikerült egyből nyerni, és gólt is tudtam szerezni, természetesen a bajnoki cím ugyanebben az évben, de bármelyik edzőtábort említhetném, nem tudnék egyet kiválasztani, inkább csak egyre több jut eszembe, ahogy gondolkozom.

3. Miben látod közösségünk erejét?
A testvéri kapcsolatok, valamint a régi barátságok megalapozták a közösséget, a foci iránti szeretetnek köszönhetően pedig még jobban megismertük egymást, és már igazi csapatként tudunk a pályára lépni.

4. Milyen érzés egy csapatban futballozni testvéreddel?
Néha nehéz, nem mindig tudok elvonatkoztatni ettől, és szimplán csapattársként tekinteni rá, de összességében élvezem, itthon is van kivel elemezni a csapatot, nem csak a közös programokon.

5. Van-e példaképed a labdarúgás világából?
Nincs igazán egy példaképem, nagyon sok játékosban és edzőben találtam szimpatikus vonásokat, talán Kaká és Cristiano Ronaldo az, akiket mindig különösebb figyelemmel követtem.

6. Játékosként mit tartasz legfőbb erényednek, illetve gyengédnek?
Fizikálisan mindenképpen van még hova fejlődjek, sok találkozót kihagytam az utóbbi két évben, meccseken belül pedig, amikor nem sikerül pár megmozdulás az első pár percben, görcsössé tudok válni, és ezt az egész meccsen érzem utána magamon. Erősségemnek tartom, hogy ilyenkor is tudok azonban gólt lőni, esetleg másnak gólhelyzetet kreálni.

evfc17.jpg

7. Ha épp nem focizol, mivel töltöd legszívesebben szabadidődet?
Sok időt töltök a barátaimmal, szeretek zenét hallgatni, olvasni.

8. Van-e kedvenc filmed, sorozatod?
A sorozatokért nem nagyon vagyok oda, sohasem kötöttek le igazán, kivéve a Jóbarátok, amit számtalanszor láttam már. Filmekkel már más a helyzet, rengeteg filmet szeretek, talán a horrorokon kívül mindenre kapható vagyok. Két igazán nagy kedvenc van, a Keresztapa és a Macskajaj.

9. Szeretsz olvasni, van-e kedvenc könyved?
Kicsiként nagyon nem szerettem, nem kötött le, az utóbbi években aztán ez már megváltozott. A Harry Pottereket szeretem nagyon, valamint Ken Follett-től A katedrálist, de igazából történelmi regényeket olvastam legtöbbet az utóbbi években.

10. Milyen zenét hallgatsz a legszívesebben?
Zenehallgatás terén nagyon szerteágazó az ízlésem, a mostanában nagyon divatos elektronikus zenéken kívül gyakorlatilag bármilyen zenét szívesen meghallgatok. Az elmúlt időszakban Coldplay és Yes ment a legtöbbet, de a jazzért is nagyon odavagyok. 

11. Mi a kedvenc ételed, italod?
Nagy rajongója vagyok az olasz konyhának, de a keleti fűszeres ízeket is szeretem, italok tekintetében nem tudnék kedvencet megnevezni, alkoholok közül inkább sörösnek mondanám magam, de a jó borokat is szeretem.

12. Ha elutazhatnál bárhová a világon, merre mennél?
Új-Zélandra talán, bejárnám az országot, de sok helyen nem jártam még, úgyhogy ez a lista hosszú.

13. Mit vársz az előttünk álló szezontól?
Dobogón szeretnék végezni, de az első öt hely valamelyikével sem lennék már csalódott, és ez szerintem reális is idén.

13 + 1. Mi az életfilozófiád, mottód?
Mindig tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://erosvarfc.blog.hu/api/trackback/id/tr9114262359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása