Erős Vár FC

Seregszemle: erősítettünk a nyáron!

2019. szeptember 07. - ErosVarFC

Klubunk négy új igazolással erősítette meg keretét a nyáron. Közülük hárman - Vízer Kristóf, Labossa Tamás és Paulik Tamás - már be is mutatkoztak együttesünkben, míg Keresztes Domonkos a következő bajnoki fordulók egyikén öltheti magára először a kék-fehér mezt. Ismerjétek meg újdonsült játékosainkat!

evfc105.jpg

Vízer Kristóf 
Kor: 22
Poszt: Hátvéd

"Nagyjából tizenkét évig játszottam a Kelenben, utána három évig Nagykovácsiban. A Kelennel nyertünk két budapesti és két NB II-es bajnokságot. Kiskoromban szinte mindig balhátvéd voltam, az utolsó Kelenben töltött évemben kerültem középre, Nagykovácsiban pedig szinte végig középen játszottam, sokszor szinte söprögetőt. Remélem, hogy védőmunkám mellett hatalmas bedobásaimmal is segíteni tudom majd a csapatot!"

vizer.jpgKristóf (középen) és volt csapattársai Nagykovácsi pályáján.  

Labossa Tamás
Kor: 21
Poszt: Középpályás

"2012-ben kezdtem el focizni. 2013 és 2018 között Lajoskomáromban játszottam, ahol U16-osként kezdtem, később pedig az U19-es csapatban, az ifik között, sőt még a Megye I-es felnőtt bajnokságban is kipróbálhattam magam, többek között a Magyar Kupában is tapasztalatot szerezve. Pályafutásomat szélső középpályásként kezdtem, majd játszottam csatár poszton is, az utóbbi három évben pedig általában támadó középpályásként léptem pályára."

labossa.jpgTomi (a labdával) a Szélrózsán.

Keresztes Domonkos
Kor: 23
Poszt: Középpályás

"A focit nyolc évesen kezdtem Budaörsön, nevelőegyesületemben tíz évig játszottam. Ezután a tanulásra koncentrálva abbahagytam a játékot, amit két év múlva - már egyetemi keretek között - a MAFC-ban folytattam, egészen az előző szezon végéig. Jelenleg a BME-n tanulok, ahol robotok szakirányon fogok végezni. Szabadidőmben nagy hangsúlyt fektetek a szakmai fejlődésre és a sportra, valamint családi és baráti kapcsolataim ápolására."

keresztes.png

Paulik Tamás
Kor: 23
Poszt: Támadó

"Paulik Tamás vagyok, 1995. szeptember 21-én születtem, Kondoroson nőttem fel. Már kiskoromban is sokat játszottam labdával, és szerettem focit nézni a TV-ben, éppen ezért öt éves koromban elkezdtem járni a Békéscsaba Előre 1912 SE-be, ahol Belvon Attila edző kezei alatt nevelkedtem. Később felkerültem az U14-es korosztályba, ahol NB I-es bajnokságban indultunk, és megtanultam a profi labdarúgás alapjait. Teltek-múltak az évek, majd tizenhét évesen felkerültem az U21-es korcsoport csapatába, amely az NB II-es utánpótlásbajnokságban szerepelt. Itt már Szenti Zoltán edzett, és neki hála, megtanultam, hogyan kell helytállni a kemény, felnőttes futball világában. A következő évben (a 2011-12-es szezonban) megnyertük a bajnokságot, de a feljutás sajnos nem sikerült. Utána dupláztunk, majd a soron következő idényt is bajnoki címmel zártuk. Ezután megkeresett a REAC Sportiskola, és - elfogadva ajánlatukat - felkerültem Budapestre. Dzurják József kezei alatt edzettem, aki a REAC NB III-as felnőtt csapatának volt az edzője, de visszajátszottam az ifjúsági csapatba. Itt jó szezont futottam, így az idény vége előtt megkeresett a Fővárosi Vízművek BLSZ I-es csapata, hogy igazoljak hozzájuk. Hívásukra igent mondtam. Újabb sikeres évet zártam, ezért ismét megkerestek, mégpedig a Csepel FC méltán híres NB III-as együttesétől. Azonnal rábólintottam ajánlatukra, de mint utóbb kiderült, túl nagy falat volt ez még nekem: hol kerettag voltam, hol pedig nem. Itt sajnos nem sikerült leraknom a névjegyemet, ezért a nyári átigazolási időszakban megint továbbálltam. Rossz döntést hoztam, amikor az Ikarus gárdáját választottam, ugyanakkor itt is tanultam új dolgokat. Innen már télen átigazoltam az Újbuda FC-be, ahol egyénileg ugyan jó teljesítményt tudtam nyújtani (még ha nem is a saját posztomon, támadóként játszattak), de egy idő után nem tudtam olyan intenzitással dolgozni, amire képes vagyok, így beláttam, váltanom kell. Idén egy olyan csapatot kerestem, ahol újra átélhetem a foci örömeit. Mivel az ETO-ban lakok [Evangélikus Teológusotthon - a szerk.], így Nagy Ádám, Fabiny Marci és Schranz Ambrus barátaim hívására igazoltam az EVFC-be, ahol az a célom, hogy hozzásegítsem a csapatott a bajnoki címhez."

paulik.jpg

Új játékosainkat ezúton is üdvözöljük csapatunkban, és kívánunk nekik sok sikert klubunk színeiben!

Hajrá EVFC! #KellEgyCsapat

A bejegyzés trackback címe:

https://erosvarfc.blog.hu/api/trackback/id/tr615050516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása